štvrtok 17. októbra 2013

TAG: Libster Blog award!

Bola som nominovaná u Gabiky na tento Tag,takže idem na to :)
Pravidla
Povedzte o sebe 10 vecí o sebe
Odpovedzte na 10 otázok,ktoré vám položil/a blogger/ka,ktorou ste boli nominovaní
Nominujte 5 bloggerov,ktorý majú menej ako 200 čitatelov
Informujte bloggerov o tom že ste ich nominovali

                                     10 vecí o mne:
1.Milujem melón a kukuricu.Bez tejto zeleniny si neviem predstaviť ani leto :3 :)

2.Zjem čerstvé maliny ale v jedle a kozmetike ich neznášam 

3.Stáva sa mi dosť často že odchádzam z domu bez nabitého telefonu :D

4.Milujem rúže v jemných odtieňoch

5.Ked som bola mladšia stále som čítavala knihy 

6.Som strašne lenivá na natieranie telovým mliekom

7.Ked mám zlú náladu dokáže ma rozčúliť vela vecí

8.Neraňajkujem kedže nemám chuť ale čas by bol

9.Vonavky stále striedam a skúšam nové

10. Nenosím sukne

       
                                     Odpovede na otázky

1) Čo ťa motivovalo k založeniu blogu?
Ked som zakladala blog bolo to pretože som sa chcela podeliť o svoje poznatky s inými ludmi a robiť niečo čo ma baví

2) Predmet, ktorý sa ti najviac protiví? Prečo?
Myslím si že je to Biologia kedže ma nebaví učiť sa všetko o ľudskom tele dopodrobna

3) Naopak predmet, ktorý máš najradšej? Prečo?
Technológia :) Preberáme zaujímavé veci ako výroba potravín,suroviny a pod.

4) Dáváš prednosť aktívnemu alebo sedavému spôsobu života?
Aj aj :) V škole sa nasedím dosť a sú dni ked proste potrebujem prechádzku ako sol

5) Aká knižná postava je ti najviac sympatická? Prečo?
Kedže som dosť dlho knihu nečítala(naposledy v lete) tak ma ani momentálne nenapadne žiadna :)

6) Čomu sa najradšej venuješ v volnom čase?
Blogovaniu,relaxu a pozeranie telky :)

7) Aké sú tvoje plány do budúcna?
Byť úspešná,založiť si rodinu,kúpiť si dom s bazénom,precestovať svet a venovať sa čo najviac blogu ;)

8) Dáváš prednosť skor jari, letu, jeseni alebo zime?
Jeseni :) Proste milujem toto ročné obdobie a neviem čím to je možno tým že mám v novembri narodeniny alebo že je príroda taká krásna,vážne neviem

9) Najoblúbenejší šport?
Bedminton 

10) Popíš sa jedním slovom, so začiatočním písmenom tvojej obľúbenej farby
Flákačka v učení :DD

Otázky pre nominovaných
1.Najoblúbenejšia činnosť??
2.Kolko máš blog založený??
3.Popíš sa jedným slovom, so začiatočným písmenom tvojho mena
4.Najoublúbenejšie jedlo??
5.Bez ktorej kozmetickej veci nevylezeš ani z domu??
6.Máš dlhé alebo krátke vlasy??
7.Ako sa vidíš v budúcnosti??
8.Máš alebo by si chcela tetovanie??
9.Akú vône máš najradšej??
10.Ktoré sú tvoje oblúbené bloggerky??

Nominované Bloggerky:
OneGirl
Belles Fleurs
Style-and-smile
Once Upon a Time...
*La-Sissi

5 komentárov:

  1. Jéj .. skvelý TAG .. čoskoro sa doň pustím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s tím podzimem souhlasím- je to super období, hlavně v něm vznikají krásné fotky, ale i tak mám nejradši léto :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuju moc za nominaci, budu se snažit odpovědět co nejdříve:-)

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ináč, bez melóna a kukurice by som tiež leto neprežila, ale u mňa bodujú ešte aj jahody :).

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*