štvrtok 3. októbra 2013

My night routine ☾

Ahojtee :)

Konečne som sa dostala k tomuto článku.Ano priznávam mala by som sa každý den odlíčovať ale sú večery ked ledva prídem do postele a padnem do nej rýchlostou svetla.Takže podme ale k tomu čo používam.

Začnem vecou,ktorú používam ako prvú a to je BB umývací krém od Dermacolu.Ked som ho videla v obchode hovorila som si že to čo už je toto ked aj Umývací krém je BB?? :D 
Ked som ho začala ale používať neverila som vlastním očiam.Krém si rozotriem po celej tvári a tým odstránim všetok make-up z tváre.

Tento peeling od Neutrogeny je síce dražší ale je proste skvelý.Obsahuje malé zrniečka,ktoré nezaregistrujete ked nepritlačíte lepšie na tvár.Vonia tak krásne po grepe :3 Peeling používam hlavne preto aby som odstránila z tváre všetky nečistoty,baktérie a veci pod.

Dalšiu vec,ktorú mám doma už dosť dlho je Gél od Lorealu.Používam ho už dlho ale že by to bolo niečo prevratné tak to teda nie.Už ho mám len na dne a teším sa ked ho konečne dopoužívam.Na začiatku bol aj trochu nápomocný ale teraz už nič nerobí :/

Bioderma Sensibio H2O používam len na odlíčovanie očí.Neštípe,je bez parfumácie a ja ju proste milujem ♥ Určite vyskúšam aj zelenú.

No a poslednou vecou je krém na tvár.Momentálne mám krém od Vichy a Pore Finer od Biodermy.Krémy samozrejme striedam podla toho aký mám momentálne doma.

A ked sa mi nechce už vobec ani trochu urobiť všetky tieto kroky odlíčim sa aspon odlíčovacími obrúskamy.Momentálne mám od Nivey Pure and Natural,ktoré sú super :)

Tak a to je už úplne všetko.Dúfam že sa vám článok páčil :)

Napíšte mi do komentu čo používate na odličovanie vy :) 

Prajem pekný zvyšok dna :) :*





4 komentáre:

  1. Ja už do postele neodlíčená neľahnem, ani keď prídem domov úplne zničená o 4tej ráno :) vždy si predstavím odtlačený makeup na vankúši, ako moja pleť nemôže dýchať a taak :D

    Neutrogena je naozaj úplne naj a mojím jendoznačne naj pílingom je daily scrub http://dawnielicious.blogspot.sk/2013/05/moja-ranna-dlhe-roky-som-bola-v-ze-ak.html

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak akože aj ja si to predstavím :D ale kolko rázy mám len trochu špirály a púdru tak to zotriem obrúskamy ale ináč sa odmalovávam skoro stále :) sú ozaj dni ked ale nevládzem ani pozerať do zrkadla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem úplně nejlínější právě večer :D

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*