pondelok 8. júla 2013

Rimmel Scandal Eyes Waterproof Kajal Pencil

Ahooj :)

Tak čo ako si užívate prázdniny??Ja super teda až na tú chorobu,ktorá našťastie ustupuje.Ale radosť mám z toho že je voľno a konečne teplo :3


Dnešná recenzia bude na Rimmel Kajal Pencil v odtieni 02 Sparkling Black.Ide o kajalovú čiernu ceruzku ktorá obsahuje drobné trblietky.




Ceruzka je vodeodolná a má mäkký hrot a preto sa s ňou veľmi dobre pracuje.Pre dosiahnutie krásnej sýtej čiernej treba po oku prejsť viac-krát.Vydrží celý den bez pohnutia.A čo je ďalšie plus že sa nerozmazáva a dokážete s ňou spraviť naozaj krásny ťah.Ked sa vám otupí jednoducho ju stačí nastrúhať.Je dobre pigmentovaná.


Predáva sa v 7 krásnych odtieňoch.Ale podla mna najlepšia drogerková ceruzka na oči.Cena je 3,69 eur.Veľmi by ma ale potešilo keby sa predávala na Slovensku v odtieni Nude.

Máte ju doma??Aká je podla vás?? :)

2 komentáre:

  1. jojo tu mám, vyhovuje mi, dělá krásně výrazně černé linky :-)

    http://thevoguebyme.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ceruzku nepoužívam zatiaľ iba špirálu :3 Ale ak mám povedať pravdu tejto farba sa mi celkom páči, ja si chcem kúpiť vode odolnú špirálu tak uvidím ešte :) O tejto značke som počula viackrát :)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*