nedeľa 28. júla 2013

NYX Jumbo Eye Pencil

Ahooj :)

Ak sledujete zahraničné bloggerky alebou youtuberky tak vám je táto Jumbo Ceruzka v odtieni Milk velmi známa.Ked som ju uvidela prvý krát čudovala som sa načo je niekomu biely tien.Viac a viac začala byť oblúbená aj u Slovenských bloggeriek a tak ked som ju našla v e-shope Krasotika tak musela byť proste moja.




A o čo vlastne ide??Je to krémová ceruzka.Ceruzka sa dá použiť na prejasnenie očných viečok na zvýraznenie očných tienov.Všimla som si že tiene s nou vydržia dlhšie a z očí sa ani nepohnú.Ale pozor pretože ceruzka nesadne pod každý jeden tien a ak nechcete mať na očiach výrazné farby tak si ju nedávajte.Podla mna je táto ceruzka uplne super a práca s nou je velmi jednoduchá.Ceruzku kúpite vo viacerých krásnych odtienoch tiež na tomto e-shope.


Ako vidíte na fotke tak tiene naozaj zvýrazní.Myslím že fotky hovoria za všetko a určite ju odporúčam.Cena je 4,10 eur.Myslím si že kúpa sa naozaj oplatila a určite navštívte e-shop a pozrite si aj iné odtiene.V mojej zbierke sa určite objavia aj dalšie odtiene.

Ako sa vám páči táto ceruzka?? :)



4 komentáre:

  1. aj ja rozmýšlam nad jej kúpou! :) určite si ju kúpim:)
    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ju dostala minulý rok. Strašne som po nej túžila a keď som ju dostala nevedela som ju pustiť z rúk :) Ja ju väčšinou používam tak, že si ju dám na viečko, na ňu biely tieň a linku :) Je úžasná :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. No ono sa všade píše že sú to očné tiene v ceruzke...neviem teda ale dajú sa použiť aj ako tiene tieto ceruzky :) aj ked som pozerala u iných bloggeriek tak tam mali napísané že sú to očné tiene v ceruzke ;)

      Odstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*