sobota 6. júla 2013

Miss Sporty Perfect Colour Lipstick

Čautee :*

Rúž od Miss Sporty som vám spomínala v minulom príspevku New in.Je to ružový odtien ktorý sa volá 050 Rose Cheeks.Ked som ho v obchode uvidela strašne sa mi zapáčil a hladala som nejaký pekný odtien ružovej čo by nebol taký čistý ale mal nejaké tie podtony druhých farieb ako je práve tento.Doma mám ešte jeden vo fialovom odtieni 032 New Age.





Rúž má krémovú konzistenciu a vonia tak melonovo.Je krásne pigmentovaná.Nevysušuje a vydrží pomerne kratšie.Trblietky vám ostanú na perách aj potom čo sa rúž zotrie.Má ale tú chybu že zalieza do vrások.Podla mna je ale na leto ideálna.




Cena je myslím že okolo 2 €.

Určite sa popozerajte aj po iných odtienoch pretože su vážne krásne.Máte doma nejaký rúž??

4 komentáre:

  1. Ahooj krásny rúž! Ja mám 54 ale musím s tebou nesúhlasiť. Má naozaj neskutočne krásnu vôňu je dobre pigmentovaný a za ú cenu sa oplatí. Ale mne neviem prečo ale vysušoval pery a tak som si musela dávať podeň balzam.
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ale nenapísala že mi nevonia ale že vonia melonovo a že je krásne pigmentovaná :D

      Odstrániť
    2. Prepáč asi som to blbo napísala. Myslela som že v skutočnosti čiže naozaj má krásnu vôňu aspoň pre mňa. :)

      Odstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*