pondelok 29. júla 2013

Letná výbava

Hello,my darling :*

V tomto počasí sa vážne dá len uvariť :/ Bola zima nepáčilo sa nám je teplo a tiež sa nám nepáči.Kto nie je v bazéne,tak je zavretý doma a ani sa nepohne.


Presne v takýchto dňoch mi pomáhajú týto malý pomocníci.




Takže ideme na to.Telové mlieko do Baley Summer Glam som vám už dávno recenzovala.Pýtate sa ako mi v lete pomáha??Používam ho na zvýraznenie opálenia.Je naozaj super a kombinácia opálenej kože a tohoto mlieka je vážne super.A samozrejme malá hydratácia :)


Aké by to bolo keby ste nepoužili nejaký deodorant,antiperspirant alebo niečo podobné aby ste nesmrdeli sami sebe po celý den.Ja mám tento anti-perspirant od Fa Sport Double Power.Je to ten najlepší sprej aký som doteraz mala pretože vona vydrží velmi dlho a nespotím sa tak ako ked si ho nedám.


Voda v spreji od Baley je veľmi dobrá na osvieženie do týchto horúčav.


A samozrejme bez opaľovacieho krému by som na slnko ani nevyšla.Kúpila som si túto od Biodermy v balíku kde bola zadarmo micelárna voda.Opalovací je vážne super a vôbec som sa nespálila.


Tak a toto je moja letná výbava.A zanechajte v komentári čo nesmie chýbať vo vašej letnej výbave ;)

6 komentárov:

  1. Voda ve spreji od Baley? Konečně něco zajímavého :-) Kolik stojí?

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som nevedela že vodu v sprejima aj balea dobre vedieť :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si že táto značka má už vela dobrých výrobkov :) Sranda že má dokonca aj CC krém :)

      Odstrániť
  3. Aj mňa by zaujímala cena ale ako poznám výrobky od baley určite to nebude veľa. Určite si to kúpim.
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nete som našla u jednej baby že stojí 1,29 čo je skvelá cena ;)

      Odstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*