streda 31. júla 2013

Dermacol Lip Seduction

Ahooj :)

Dnes vám predstavím novinku ktorá pribudla v mojej kozmetickej taštičke.Ako ste si mohli všimúť na blogu som dávala fotku ako testujem a nachádzali sa na nej Dermacol testery.Všetky som dostala pri objednávke z Dermacolu.Mame som objednávala nejaké darčeky tak som si prihodila aj rúž ktorý je tak ospevovaný na skoro každom blogu.Plus som dostala ešte aj lak na nechty One Coat.





Ide o hydratačný rúž,ktorý obsahuje olejčeky a vitamín E.Velmi ma zaujal krásnymi farbami a vážne bolo ťažké vybrať si jeden odtien.Na výber máte totižto 12 krásnych odtienov od Nude až po krásne červené odtiene.Ja som si vybrala odtien č.2,čo je krásna jemná ružová farba.Zapáčilo sa mi aj otváranie ktoré je klikacie.Jednoducho kliknete a rúž sa vám vysunie.



Rúž je krémový a je velmi dobre pigmentovaný.Naviac má príjemnú vonu.Stačí si dať jednu vrstvu a hlavne nezalieza do vrások.Vydrží vam dosť dlho a čo som si všimla ked som pila tak sa ani moc neotlačila.


Určite si kúpim aj dalšie odtiene.Cena je 5,69 eur ale ked sa zaregistrujete získate zlavu 10% a tak vas víde 4,76 eur.

Aké máte skúsenosti s týmto rúžom?? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*